Blog
2014 14 Apr

Impactul Culorilor în decizia de cumpărare

Unul dintre cele mai importante elemente pentru obținerea unor conversii foarte bune pentru un magazin online, este design-ul. Statisticile arată că peste 90% din informațiile transmise către creier sunt vizuale, iar elementele vizuale sunt procesate de 60.000 ori mai rapid față de informațiile transmise prin text.

Fiecare proprietar de magazin online sau agenție analizează elementele esențiale pentru creșterea conversiilor. Conform celor de la Kissmetrics, culorile au un impact foarte important în optimizarea conversiilor.

Studiul prezentat în infografic este realizat pe baza datelor obținute de la clieții din America de Nord si acestea arată importanța elementelor de design și mai ales a impresiei generale a unui magazin. 52% dintre cumpărători evită magazinele cu un design ce nu inspiră încredere. Dacă inițial majoritatea proprietarilor de magazine online din România, consideră că design-ul nu este important, după o perioadă, când ajung la analiza datelor și la strategii pentru imbunătațirea conversiei, toți optează pentru un design nou personalizat sau chiar rebranding.

Un procent foarte mare (64%) au decis să nu cumpere din magazinele online cu o viteza de încărcare foarte mica. Dacă magazinul se încarcă greu, cumpărătorii preferă sa mearga în alt magazin ("time is money"). Nu cred ca este cazul în România, unde viteza la internet este foarte bună. 

Evitați platforme grele, gen magento, folosite pentru magazine mici și medii, sau găzduite pe pachete shared, unde încărcarea serverului este foarte mare și în zilele cu trafic riscați ca magazinul să nu mai ofere informații rapid. Indiferent de platforma folosită, optimizați cât puteți de mult viteza de încărcare. Vă puteți testa și optimiza viteza de încărcare folosind :http://tools.pingdom.com/fpt/

Verificați datele din infograficul de mai jos și în cazul în care considerați necesar, efectuați modificări în magazin.

culori ecommerce

scris de

Cristian Butaru Project Manager