Blog
2013 21 Nov

Inbound Marketing Website

In 2013 termenii de inbound marketing sau content marketing, sunt cu siguranta parte a strategiei de promovare in orice departament de marketing online.

Strategia de inbound marketing este esentiala pentru afacerea dvs si este imposibila fara un site creat special pentru a incorpora aceasta strategie. Site-ul este modul prin care clientii si potentiali clienti comunica cu afacerea dvs.

Pentru a obtine rezultate cat mai bune aveti nevoie de un site creat corect.

Cele 5 elemente esentiale pentru inbound marketing:

  1. Usor de gasit - Atrageti vizitatorii pe site-ul dvs si in special pe paginile cu produse servicii sau ofertele pe care le promovati. Este foarte important sa aveti o strategie de optimizare SEO dezvoltata astfel incat fiecare serviciu sau produs sa obtina trafic pe pagina respectiva. Trebuie sa va concentrati pe cuvintele cheie care va genereaza cele mai bune vanzari si sa renuntati la o strategie creata pentru cat mai mult trafic. Folositi promovarea pe retelele sociale (social media) si comunicati cu potentiali clienti cat mai frecvent prin social media. 
  2. Conversia vizitatorilor in potentiali clienti -  Este poate cel mai important detaliu cand vine vorba de crearea si design-ul unui site. Trebuie sa oferiti vizitatorilor "pasul urmator" (ceea ce va doriti ca ei sa faca). Daca pagina de "destinatie" este optimizata corect, atunci trebuie sa contina obligatoriu "pasul urmator", indiferent ca este un buton de "adauga in cos", unul de "cere oferta" sau un formular de comanda (cerere oferta), trebuie sa aveti garantia ca utilizati cele mai bune standarde pentru design-ul paginii respective. Asta implica faptul ca oferta dvs este destul de convingatoare, astfel incat vizitatorul sa isi doreasca sa treaca la "pasul urmator". Indiferent de etapele pe care un vizitator le urmeaza, trebuie sa aveti garantia ca fiecare pas contine o oferta greu de refuzat, sau ca fiecare pagina este mai interesanta ca pagina precedenta, astfel incat sa nu poata renunta. Trebuie sa intelegeti exact cineva sunt cei care va viziteaza site-ul si ce este important pentru ei.
  3. Conversia potentialilor clienti in clienti - Toata strategia de marketing online este inutila daca nu puteti convinge vizitatorii sa va cumpere serviciile sau produsele. Indiferent de cat de mult efort depune echipa de vanzari, pentru convingerea potentialilor clienti ca produsele sau serviciile dvs sunt exact ceea ce ei isi doresc, acestia sunt intotdeauna interesati sa compare online si sa caute mai multe informatii inainte de a se decide. Oferiti cele mai bune informatii pe site-ul dvs. Demonstrati-le prin continut sau telefonic ca oferiti cele mai bune servicii sau produse.
  4. Creati clienti fideli  - V-au cumparat produsele sau serviciile datorita strategiei de marketing si implicit a site-ului. Considera ca sunteti cea mai buna optiune pentru ei, asa ca este datorita dvs sa continuati si sa mentineti aceasta relatie pe termen lung. Clientii fideli devin o resursa foarte buna de promovare pentru afacerea dvs.
  5. Analiza si imbunatatire continua - Aceasta etapa este de cele mai multe ori omisa, fiind totusi parte din toate celelalte etape. Incepeti, intelegeti, imbunatatiti, intelegeti si imbunatatiti, in timp ce cresteti afacerea si datele pe baza carora analizati. Daca nu masurati impactul unei strategii de marketing, nu analizati si cel mai important nu va imbunatatiti strategia si site-ul, rezultatele se vor lasa asteptate.

Este foarte important ca orice afacere, indiferent ca este la inceput online, sau are deja o experienta bogata, sa inteleaga ca toate etapele de mai sus sunt foarte importante si mai ales ca site-ul dvs va reprezinta afacerea online.

Indiferent de optiunea initiala pentru construirea si dezvoltarea site-ului, trebuie sa aveti capacitate sa va dezvoltati strategia de inbound marketing pe un site creat corect.

scris de

Laurentiu Iancu seo executive