eCommerce pentru oricine
Ai o idee de afaceri in eCommerce, ti-ai ales produsele cu grija si ai preturi competitive?
Dar ce pasi ar trebui sa urmezele noile afaceri de eCommerce pentru a se asigura ca afacerea lor o sa devina una de succes?
Attitude Agency are cateva sugestii simple, atunci cand va planificati site-ul eCommerce, care sunt recomandate de antreprenori de succes si profesionistii din eCommerce.
Folositi obligatoriu o solutie eCommerce open source. O solutie eCommerce poate fi extinsa si modificata pe afacerea dvs, si poate fi modificata de orice web designer, daca este open source. Ce faceti daca firma cu care ati lucrat a disparut?
Toata lumea vrea sa caute, studieze, citeasca detalii in primul rand si dupa sa se inregistreze. Daca credeti in produsele dvs, de ce sa nu-i lasati sa va studieze produsele mai intai si dupa sa se inregistreze?
Daca folositi poze micsorate, asigurativa ca includeti si o varianta marita sau zoom, astfel incat vizitatorii sa poata vedea toate detaliile inainte sa plateasca.
Afisati preturile de transport inainte, si nu folositi costuri ascunse. Vizitatorii va vor respecta mai mult pentru sinceritate. Daca brusc apar costuri ascunse, vor deveni suspiciosi. Ofera-le "tracking" si trimiteti email-uri cu actualizarea comenzii lor, pentru ai mentine implicati in proces.
Daca oferiti produse pentru mai multe locatii si tari, verificati sa aveti aceste locatii si tari in formularele de pe site, astfel incat clientii sa-si poata introduce datele exacte.
Includeti o lista cu "Best Selling"; cleintilor le place sa stie de ce produse sunt interesati ceilalti clienti. Afisati in clar produsele promotionale si pozitionalizatile la vedere, astfel incat sa atraga atentia vizitatorilor.
Folositi un site de eCommerce cu un design simplu, incluzand o multime de detalii care sa va ajute cleintii sa inteleaga procesul si afacerea dvs si indicati clar procesul de cumparare. Cand ajung la pasul de plata, clientii sunt foarte suspiciosi cand vine vorba de detaliile lor. Includeti butoane de "editeaza" sau "confirma" in proces, asigurand clientii ca comanda lor include ceea ce si-au dorit.
Incercati sa promiteti mai putin si sa oferiti mai mult.
Mihaela Dida
ecommerce admin