Campanii Google AdWords

Promoveaza-ti afacerea online prin campanii Google Adwords

Transformam promovarea prin Google Adwords intr-o sursa de profit pentru afacerea dumneavoastra.
Attitude va ajuta in optimizarea campaniilor PPC dar si a ratei de conversie.

cuvinte cheie ppc
1. Cuvinte Cheie
cont google adwords
2. Setari Cont
landing page
3. LP & verificari
lansare ppc
4. Lansare
administrare ppc
5. Administrare
 

Publicitate prin Google AdWords

Cea mai rapida metoda de promovare online

Promovare prin Google AdWords este obligatorie pentru orice strategie de marketing online.

Promovarea prin Google AdWords este cea mai rapida metoda de a genera vanzari pentru afacerea dumneavoastra online. Este in acelasi timp o metoda foarte buna de a obtine date reale despre potentialul afacerii online. Daca nu aveti deja o campanie Google AdWords, inseamna ca pierdeti clienti in beneficiul concurentei.

Profitul generat de o campanie PPC este destul de greu de obtinut, datorita concurentei online. Attitude va ofera servicii profesionale de optimizare a campaniilor Google AdWords si pentru optimizarea ratei de conversie a site-ului dumneavoastra, pentru obtinerea unui profit mai mare de la o luna la alta, dar si pentru crearea unui avantaj important fata de competitie.

audit seo

1. Analiza Cuvinte Cheie

Analiza si alegerea cuvintelor cheie

Orice campanie PPC are nevoie de la inceput de o estimare corecta a obiectivelor si rezultatelor.

Cel mai simplu obiectiv poate fi cumpararea unui produs sau completarea unui formular.Unele campanii isi pot propune doar promovarea brandului sau a unui produs. Indiferent de obiectivele campaniei, trebuie sa ne stabilim de la inceput obiectivele acesteia si felul in care putem masura rezultatele obtinute. 

Alegerea cuvintelor cheie o facem impreuna cu echipa dumneavoastra, pentru a ne asigura ca intelegem cat mai bine afacerea dumneavoastra si mai ales anumiti termeni utilizati in industria in care activati. Analizam cuvintele alese folosind Google Keyowrd Planner si dupa un adudit al competitiei, pentru a obtine cele mai bune cuvinte cheie, pe baza volumului de cautari si a trendului online.

O data lista de cuvinte creata, incepem sa grupam aceste cuvinte in grupuri, esentiale pentru optimizarea campaniei in functie de serviciile si produsele promovate. De exemplu pentru un magazin online ce comercializeaza cosuri, avem grupuri precum "Cosuri Craciun", "Cosuri Paste" si "Cosuri Cadou".

Dupa crearea grupurilor, cautam derivate ale cuvintelor grupate, pentru a ne asigura ca acoperim toate derivatele cuvintelor alese (ex "implant dentar zimmer" si "implanturi dentare zimmer ieftine") pentru a acoperii toate cautarile importante pentru campania noastra.

Pentru fiecare "grup de cuvinte cheie" trebuie sa avem o pagina de destinatie (landing page), unde ajung vizitatorii in functie de cuvintele cheie cautate si de anuntul promovat. De exemplu pentru cautarea "preturi ferestre pvc" trebuie sa trimitem potentialii clienti intr-o pagina ce contine o lista de preturi pentru mai multe modele de ferestre pvc, astfel incat vizitatorii sa nu fie nevoie sa paraseasca site-ul sau sa caute pagina dorita prin site.

Acest lucru poate inseamna crearea de pagini speciale, testarea repetata si implicarea agentiei de web design pentru imbunatatirea site-ului dumneavoastra. 

cuvinte cheie adwords
 
 
campanii adwords

2. Creare Cont AdWords

Setari administrate de echipa noastra

Imediat ce lista de cuvinte cheie este stabilita, echipa noastra creaza un cont Google AdWords pentru campaniile dumneavoastra.

Google permite agentiilor sa administreze mai multe conturi si campanii din acelasi cont. Astfel putem administra sute de campanii dintr-un singur panou de administrare.

Echipa noastra creaza si administreaza campaniile si detine experienta necesara pentru a se asigura ca obtineti cele mai bune rezultate inca de la lansarea campaniilor.

Fiecare cuvant cheie sau grup de cuvinte, este adaugat in campanie, impreuna cu pagina de destinatie (landing page) creata special pentru acestea. Stabilim impreuna continutul anunturilor ce vor aparea pentru fiecare cautare pentru cuvintele cheie, cat si bugetul zilnic si pretul licitat pentru fiecare cuvant cheie. 

Pretul licitat (bid price) este setat in functie de valoarea initiala stabilita de Google AdWords, valoare stabilita de competitia activa pentru cuvantul respectiv. Combinat cu "quality score" obtinut de anunt si pagina de destinatie, putem obtine pozitia in care anuntul apare in rezultatele oferite de Google. Cu cat "Quality Score" si pretul licitat (bid price) este mai mare, cu atat anuntul promovat apare intr-o pozitie mai buna. 

Dupa lansarea campaniilor, noi administram aceste preturi pentru a ne asigura ca obtineti cele mai bune rezultate pentru bugetul stabilit. 

 

3. Pagini de Destinatie

Cresterea conversiilor si analiza datelor

Verificam fiecare pagina de destinatie a traficului si instalam uneltele de urmarire.

Calitatea (quality score) paginii de estinatie este foarte importanta pentru succesul promovarii prin Google AdWords. Google analizeaza calitatea anuntului si a paginii de destinatie si ii ofera o nota de la 1 la 10, in functie de mai multe criterii, precum:

  • Istoricul CTR pentru cuvantul cheie
    Cate click-uri a primit anuntul dvs pentru cuvantul cheie selectat
  • Istoricul CTR pentru link-ul afiasat
    Cate click-uri a primit pagina afisata in anunt
  • Istoricul contului
    Media CTR pentru tot contul (cuvinte cheie si anunturi)
  • Calitatea paginii de destinatie
    Cat de relevanta si transparenta este pagina de destinatie
  • Relevanta cuvantului cheie/anuntului
    Cat de relevant este anuntul pentru cuvintele cheie selectate
  • Relevanta cuvintelor cheie/cautari
    Cat de relevant este cuvantul cheie ales fata de cautarile vizitatorilor
  • Performanta Locala
    Rezultatele obtinute de cont-ul dvs in regiunea selectata
  • Performanta anuntului pe site
    Cate clock-uri obtine anuntul pe site sau site-urile similare (daca folositi si Display Network)
  • Dispozitive
    Performanta anunturilor pe dispozitive diferite, precum desktop, laptop, tablete sau telefoane mobile - primiti o nota diferita (Quality Score) pentru fiecare dispozitiv.

Scopul final este sa oferiti cea mai buna experienta pentru potentialii clienti care dau click pe anuntul dumneavoastra. Google va ofera posibilitatea sa platiti cat mai putin daca oferiti cea mai buna exeprienta pentru vizitatori.

Crearea unei pagini de destinatie de calitate, pentru fiecare grup de cuvinte cheie, necesita modificari in site si implicit cateva ore de programare si web design, daca site-ul dumneavoastra nu este unul de calitate. O sa aveti nevoie de agentia de web design care va administreaza site-ul, sau de echipa noastra de web design, pentru a obtine una sau mai multe pagini de calitate pentru anunturile promovate. 

Daca paginile de destinatie sunt create, urmeaza sa instalam cateva unelte pentru analiza performantei fiecarui cuvant cheie. Pentru magazinele online este o etapa mult mai simpla, pentru ca analizam valoarea fiecarei comenzi si o raportam la costul per click. Astfel obtinem cateva date esentiale, prin masurarea conversiei si va puteam spune costurile exacte pentru fiecare leu obtinut.

Pentru alte tipuri de site-uri, ce implica analize mai complexe pentru conversii, avem nevoie sa utilizam diferite unelte, pentru a ne asigura ca putem analiza cat mai exact conversiile.

Echipa noastra specializata in PPC, impreuna ca agentia dumneavoastra de web design, se asigura ca toate instrumentele de masurare sunt instalate inainte de lansarea campaniei de promovare.

 

pagina destinatie
 
campanii adwords

4. Lansare

Anuturile sunt active

Am creat lista de cuvinte cheie, anunturile, paginile de destinatie si avem uneltele de masurare a performantei, acum este momentul pentru lansarea campaniei.

Lansarea campaniei dureaza in cele mai multe cazuri o ora. Imediat ce campania este lansata, anunturile incep sa fie afisare pentru cuvintele cheie alese si incepem sa colectam date si analize.

Avem acum date exacte si putem incepe optimizarea campaniilor. Vedem exact ceea ce functioneaza si ce trebuie imbunatatit. Echipa noastra poate acum sa optimizeze campaniile pentru a obtine cele mai bune rezultate la cele mai mici costuri, prin modificarea preturilor licitate, adaugarea unor cuvinte sau eliminarea cuvintelor neperformante.

In majoritatea cazurilor, trebuie sa lasam campaniile active cel putin 2 saptamani dupa lansare, inainte sa incepem optimizarea acestora.

 

5. Administrare si optimizare

Optimizare, optimizare, optimizare...

De cele mai multe ori, am intalnit clienti care au incercat promovarea prin PPC, dar au renuntat
pentru ca o considera "prea scumpa". Au omis cea mai importanta parte a procesului.

Optimizarea zilnica a campaniilor este secretul unui cost cat mai mic si al unui profit cat mai mare. Echipa noastra economiseste zeci de mii de euro in fiecare luna, pentru clientii nostri, iar costul platit pentru serviciile noastre este usor acoperit din sumele economisite.

Echipa noastra va ofera suportul necesar pentru implementarea de noi servicii, produse, oferte si promovarea acestora in fiecare luna.

Va oferim rapoarte lunare cu detalii exacte despre performanta campaniilor de promovare prin Google AdWords si suntem intotdeuna pregatiti pentru modificari si consultanta.

administrare ppc

clienti
Optimizare SEO

Promovare online prin SEO

optimizare seo
Google AdWords

Promovare online prin campanii PPC

ppc adwords
Social Media

Socializati cu potentiali clienti

social media
vizite organice € 210,000+

bugete administrate in campanii PPC in 2013.

procente clienti

94%

dintre clientii nostri au optat pentru servicii SEO.

clienti activi

20+

clienti activi, unii dintre ei lucreaza de peste 3 ani cu noi.

expertiza

3 Ani

de experienta PPC. O parte dintre clienti sunt cu noi de la inceput.