Farmacia Ana Maria
Despre proiect: Farmacia Ana Maria este disponibila, cel putin pana la finalizarea acestui magazin online, doar in sectorul 2 al capitalei, adresa din zona Mosilor fiind oferita clientilor sai inca de la sfarsitul anilor 2000. In cadrul unitatii nu se regasesc doar produse de natura medicala ci si suplimente nutritive, articole utilizate in terapii si recuperari sau chiar articole pentru mamici si copii, un adevarat mall de familie cu implicari medicale.
Proiectul este realizat in totalitate de catre agentia noastra de web design si promovare online, farmacia Ana Maria neavand, pana la aceasta data, un alt site de prezentare sau magazin online capabil sa comercializeze produsele aflate in stoc. Solicitarea venita din partea board-ului administrativ a fost una ferma: realizarea unui magazin online la cele mai inalte standarde, o piata de desfacere online prin care numarul produselor vandute si implicit cifra de afaceri sa creasca considerabil.
Am implementat o solutie de comert electronic cu ajutorul platformei CS-Cart, totul culminand cu definirea unui design personalizat, capabil sa reprezinte farmacia la nivel online. Structurand cu mare atentie fiecare pagina a magazinului si oferind o imagine de calitate, echipa noastra implementeaza numeroase functionalitati conexe, atat in zona de front-end cat mai ales in zona de back-end, totul pentru a facilita achizitia produselor precum si managerierea stocurilor si a comenzilor plasate de utilizatori.
Client: Farmacia Ana Maria
Tehnologii folosite: XHTML/CSS/JavaScript/Ajax
Platforma: Cs-cart 4.2