2010
06
Jun
Marketing Imobiliar
Daca va vindeti locuinta in prezent, in cel mai afectat sector de criza, cel imobiliar, si intr-o piata saturata de oferte cum este aceea din Bucuresti, prima impresie conteaza cel mai mult. Trebuie sa tineti cont de cateva aspecte cand va postati anuntul pe site-urile imobiliare.
- Fotografiile. Aceastea ofera prima impresie pentru potentialii clienti, asa ca fiti siguri ca aceste poze va prezinta casa sau apartamentul din unghiurile cele mai bune. Asigurativa ca au o calitate deosebita, facute profesional, clare si optimizate pentru internet. Nu oferiti poze dezordonate, cu familia dvs, animale sau continut inutil. Oferiti cat mai multe poze, astfel incat vizitatorii sa-si creeze o imagine clara asupra propietatii dvs.
- Informatii detaliate. Oferirea de informatii generale asupra propietatii nu sunt suficiente. Incercati sa oferiti vizitatorilor cat mai multe informatii, fie ca vi se par exagerate, astfel incat sa va atingeti scopul. Vizitarea propietatii!
- Ore de vizitare fixe. O mare greseala pe care foarte multi propietari si agenti imobiliari o fac, este accea de a restrictiona orele de vizitare si a obliga potentialii cumparatori sa-si faca programul dupa dvs. Incercati sa fiti cat mai flecsibil, si ideal sa puteti oferi vizitarea propietatii in orice zi si la orice ora.
- Lipsa de optiuni. Cumparatorii adora sa vada o propietate in detaliu, inainte sa se hotarasca sa o viziteze sau nu. Pentru ei este mai confortabil sa-si analizeze optiunile online, deci incercati sa includeti un filmulet detaliat sau o prezentare 360 care sa genereze interes sporit din partea posibililor cumparatori.
- Marketing amator. Va vindeti casa sau apartamentul, publicarea unui anut in ziarul local de catre agentul imobiliar, a devenit o strategie de marketing banala. Promovarea online agresiva, prin site-urile imobiliare, creearea unui site sau blog special pentru propietatea dvs va sporesc sansele. Promovativa site-ul sau blog-ul!
scris de
Petre Cristian
Marketing Executive