Blog
2010 11 Jan

De ce Marketing prin E-mail?

Un marketing perfect este esential pentru companiile care doresc sa pastreze un avantaj competitiv pe piata, mai ales ca un marketing de succes creste vizibilitatea companiei dvs pe piata. Totusi, este important sa se lucreze cu anumite reguli pentru a se asigura ca e-mailul dvs de marketing nu este considerat un spam,si ca urmare sa produca consecinte grave asupra companiei dvs.E-mailurile ar trebui,prin urmare, sa respecte intodeauna cele mai bune practici in domeniu.

emailmarketingMarketingul prin E-mailul  este o modalitate foarte buna de a promova afacerea dvs.,fara a va da bugetul peste cap. Marketingul prin e-mail inseamna o cheltuiala mai mica decat marketingul direct, pentru ca nu este nevoie sa platesti taxe postale,iar materialele si cheltuielile de productie sunt minime,in comparatie.Mai mult decat atat,marketingul prin e-mail este in medie de 20 de ori mai rentabil decat camapniile de marketing postale si poate costa mai putin de o fractiune de un banut pentru fiecare e-mail.(Business Know-How).

Spre deosebire de posta conventionala, marketingul prin e-mail este livrat rapid, iar rata de raspuns si rodul muncii tale pot fi vazute imediat. Fiecare e-mail trimis creeaza o baza de date care este utila pentru urmatoarele campanii de marketing prin e-mail,iar succesul poate fi usor de masurat prin numarul de click-uri pe care le genereaza.

"Click Through Rates" (CTRs) idendifica cat de multi oameni dau click pe link-urile din e-mail. Aceste link-uri ghideaza cititorul catre anumite site-uri si destinatarul e-mailului poate cumpara produse direct de acolo. In cazul sistemelor profesionale de marketing puteti identifica cine a dat click pe link-urile care ofera oportunitatea de a trimite materilale suplimentare de marketing pentru aceste persoane, daca sunt de acord sa primeasca mai multe materiale.

Marketingul prin e-mail este un instrument eficient de promovare, prin faptul ca puteti ajunge la multi potentiali clienti printr-un simplu click pe un buton,si este mult mai convenabil decat trimiterea de scrisori.Aceste e-mailuri permit o comunicare eficienta si proactiva si pot fi, de asemenea, segmentate, asfel incat mesajele sunt special concepute pentru un public tinta, care vor creste rata de succes a campaniei si ajuta la cresterea vanzarilor prin crearea de utilizatori.Aceasta experienta ajuta la construirea increderii si loialitatii care sunt esentiale pentru vanzarile viitoare.

scris de