Design si branding pentru website-ul companiei
Designul sau redesignul website-ului companiei este un pas important in imbunatatirea campaniei Dvs. de marketing. Este importanta si planificarea in avans si implicarea principalilor factori de decizie in stabilirea viziunii si directiei website-ului companiei Dvs catre exact ce anume va doriti sa indeplineasca.
La fel de important este si stabilirea targeturilor realistice de marketing, cat si stabilirea pas cu pas a procesului prin care noul design al website-ului firmei Dvs. va va ajuta sa atingeti acele targeturi.
Planificarea unui design nou pentru website-ul firmei Dvs.
1. Incepeti prin a studia website-urile altor companii din domeniul Dvs. si notati care sunt elementele de baza comune in aceste website-uri.
Verificati daca este un lucru obisnuit sa se foloseasca butoane precum "Noutati", " "Comunicate de presa" sau diverse mesaje de vanzari si marketing si asa mai departe.
2. Identificati-va audienta primara . Este esential sa stiti cum va va ajuta website-ul firmei Dvs. si cine vor fi principalii sai vizitatori.
Desi planul Dvs de marketing initial poate ca nu se bazeaza pe website ca fiind generator de trafic, asigurati-va insa dinainte ca acesta poate sa suporte ulterior mai multe vanzari online si sa genereze lead-uri de vanzari.
3. Revizuiti branding-ul consumabilelor companiei Dvs. Daca nu ati facut-o deja, verificati cum sunt organizate si ce design au si celelalte materiale de marketing. Exista un stil si design consistent, exista un ghid al firmei Dvs. bine stabilit pentru branding si identitate ?
4. Identificati furnizorii. Faceti cercetari pentru a gasi furnizori pentru servicii de webdesign pentru firme .
Acestea poate fi un proces dificil, va trebui sa verificati obiectiv portofoliul si lista clientilor a mai multor firme de webdesign.
Verificati-le referintele, dar nu puneti foarte multa baza in ele.
Cel mai important, incercati sa gasiti firme de web design cu experienta si active pe piata, nu din cele care ar incerca sa va vanda aproape orice.
Cautati parteneri pe termen lung. Cautati firma de web design care sa va invete cum designul si abordarea pot satisface nevoile Dvs. de branding si marketing.
5. Concepeti cererea de oferta si alegeti furnizorul, selectati firma de web design pentru companii.
Dupa ce ati alcatuit lista cu posibili furnizori de servicii de webdesign pentru firme, scrieti o cerere de oferta standard si trimiteti-o catre nu mai mult de 3-5 firme de webdesign. Nu trimiteti niciodata cererea de oferta simultan catre o lista de adrese de e-mail.
O metoda buna este sa contactati separat fiecare firma de webdesign si sa discutati cu ei inainte de a trimite cererea de oferta. Evaluati raspunsurile dupa cat de realistice sunt din punct de vedere al livrarii, si nu dupa cat de frumos sunt scrise aceste raspunsuri. Aveti nevoie de rezultatul final si nu de mesaje pompoase de vanzare din partea firmei de webdesign.
6. Munciti indeaproape cu firma de webdesign pentru a trece prin toate fazele procesului de webdesign pentru companii;
pentru a accepta design-ul initial, cereti sabloane de website-uri si abia apoi creati website-ul firmei Dvs., cu toate tehnologiile necesare aferente si cu programarea bazei de date.